1. Kan ik ook een kaart door jullie laten versturen naar een ander?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Stuur me dan even een PB op instagram of facebook zodat deze kaart zo snel mogelijk bij diegene door de bus kan. We handelen het dan af met de kosten van het kaartje + postzegel, via tikkie.

2. Hoe worden de producten verpakt?
Alle producten worden verpakt en verzonden in een luchtkussenenvelop, brievenbuspost of pakketpost. Uiteraard worden ze met zorg ingepakt. 

3. Ontwerp je de producten zelf?
Ik bedenk de ontwerpen en deze worden digitaal ontwerpen door AT7Design. Ik laat de producten daarna door een kwaliteitsdrukker afdrukken.

4. Hoe worden de verzendkosten berekend?
De verzending gaat via My Parcell/Postnl. De tarieven staan op de website.

5. Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
Aangezien ik een kersverse moeder ben, verstuur ik de bestellingen iedere vrijdag en zaterdag.

6. Ik heb al een factuur ontvangen van AfterPay maar mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?
AfterPay stuurt automatisch na 3 werkdagen een betaaloverzicht, ook wanneer je bestelling nog niet verzonden is. De levertijd staat dan in de artikelomschrijving, en is iets langer dan orders zonder deze artikelen.

7. Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@postvansuus.nl

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2019 - 2020 Post van Suus | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel